Monday, February 21, 2005

De meest eenzame man

Ik ben de meest eenzame man op deze planeet.
De meest eenzame man op deze planeet Ping-Ping.
Leuk klein winkeltje overigens, leuk klein winkeltje.
Want ik weet er alles van.

Ik ben de enige die nooit zou overleven.
Dat is raar maar raak gezegd.
En het is mijn regel en ik hou mij aan de regels.
De regels van de planeet die bergen verzet.

Ik droog drie zonnige hemdjes en drie paar kousen.
Zo heeft men het mij gezegd en ik doe het.
Ik ben zelfstandig maar ik leef niet kolossaal.
Niemand deelt mijn roerselen, niemand bemint ze.

Ik hou zielsveel van fluiten maar dat doe ik niet.
Rikketik speel ik op de machine Ping-Ping.
Een hard gebeente heb ik in het hoofd vergroeid.
Ik verlos mij niet ervan door het denken.

Ik ben star en behoudend en ik ben onevennaastig.
En ik heb een winkeltje, leuk winkeltje.
Niemand weet iets daarvan, ligging onbekend.
Eenzaamste winkeltje zij het op de planeet. Ping-Ping.

Marc Coene



The most solitary man
( a computer translation from Dutch into English )

I am the most solitary man on this planet.
The most solitary man on this planet Ping-Ping.
Amusing small store otherwise, amusing small store.
For I know of it everything.

I am never would survive the only that.
That is odd but get said.
And it is my rule and I hold me at the rules.
The rules of the planet that mountains move.

I dry three sunny shirts and three pair stockings.
As has one the me said and I do it.
I am not independent but I live colossal.
Nobody divides loves my rudder yards, nobody she.

I do not love do souls many flutes only that I.
Rikketik play I on the machine Ping-Ping.
A hard bones have I in the head grown.
I do not deliver myself of it through the thinking.

I am rigid and conservative and I am un even fellow human.
And I have a store, amusing store.
Nobody know something of that, location strange.
Most solitary they it go shopping on the planet. Ping-Ping.




Den meste ensomme mannen
(en dataoversettelse fra Engelsk inn i Norsk)

Jeg er den meste ensomme mannen på denne planeten.
Den meste ensomme mannen på denne planetPing-Ping.
More liten forretning ellers, more liten forretning.
For jeg vet av det alt.

Jeg er aldri overlever det eneste det.
Det er uvanlig men blir sagt.
Og det er min regel og jeg holder meg på regel.
Regel av planeten som fjell flytter.

Jeg tørker tre solblanke skjorter og tre par stockings.
Da har et det som meg sagt og jeg gjør det.
Jeg er ikke uavhengig men jeg lever colossal.
Ingen deler kjærligheter min rudder gårdsplasser, ingen hun.

Jeg elsker ikke gjør sjeler mange flutes bare den I.
Rikketik skuespill jeg på den bearbeidende Ping-Ping.
Et harde bein har jeg i vokst hodet.
Jeg leverer meg selv ikke av det gjennom å troing.

Jeg er rigid og konservativ og jeg er un selv medmenneske.
Og jeg har en forretning, som more forretning.
Ingen vet noe av det, plassering merkelig.
Mest ensom drar de det å handling på planeten. Ping-Ping.




No comments: